مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 00:172022-03-08اقتصادي

ضعف در نظارت پروژه های شهری لرستان/ 350 روستای در معرض حوادث طبیعی شناسایی شد


معاون عمرانی استانداری لرستان، نظارت در پروژه های شهری را ضعیف دانست و گفت: در استان 350 روستای در معرض حوادث طبیعی شناسایی شده است.

- ، احمدرضا دالوند روز سه شنبه در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان به مصوبات سفر ریاست جمهور در خصوص استمهال وام ها در زمینه بحران و کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ارائه آمار و ارقام جهاد کشاورزی در این زمینه مدیران عامل بانک ها باید ارزیابی خود را از وام های پرداختی در زمینه بحران و کشاورزی به ستاد مدیریت بحران ارائه دهند تا به منظور ایجاد فرصت دو ساله برای بازپرداخت آنها به مردم مجوزهای لازم صادر شود.

وی از شناسایی 350 روستا در استان که در معرض حوادث طبیعی قرار دارند خبر داد و اظهار کرد: این مکان ها توسط پژوهشکده سوانح طبیعی کشور به منظور برون رفت از حوادث طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و طرح های لازم ارائه شد که در نهایت به تصویب رسید تا توسط بنیاد مسکن اجرا شود.

معاون هماهنگی امور استانداری لرستان با بیان اینکه هر سال در ایام نوروز شاهد حضور میهمانان و مسافران نوروزی هستیم، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث دستگاه های اجرایی باید با انسجام و برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در نظارت پروژه های شهری لرستان/ 350 روستای در معرض حوادث طبیعی شناسایی شد

ضعف در نظارت پروژه های شهری لرستان/ 350 روستای در معرض حوادث طبیعی شناسایی شد