مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-09اقتصادي

بررسی کاربردهای نانو در بسته بندی های هوشمند صنایع غذایی


کاربردهای فناوری نانو در بسته بندی های فعال و هوشمند مواد غذایی موضوع گفت وگوی زنده ستاد نانو است که از طریق لایو صفحه اینستاگرامی ستاد نانو در دسترس است.

- کاربردهای فناوری نانو در بسته بندی های فعال و هوشمند مواد غذایی موضوع گفت وگوی زنده ستاد نانو است که از طریق لایو صفحه اینستاگرامی ستاد نانو در دسترس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو امشب چهارشنبه 18 اسفندماه گفت وگوی زنده در زمینه کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بسته بندی های فعال و هوشمند مواد غذایی با حضور دکتر رسول لسان خوش، مدیر عامل یکی از شرکت های فناور اجرا می شود.

این شرکت به عنوان تولیدکننده مستربچ و آمیزه های پلیمری فعال و وظیفه دار، در زمینه صنایع پلیمری، غذایی و صنعتی فعالیت می کند.

تولید فیلم ها و مستربچ های پلی اتیلن آنتی بلاک و همچنین تولید فیلم ها و آمیزه های پلی اتیلنی ضدباکتری و نانو، از جمله محصولات این شرکت با گواهینامه نانومقیاس است.

مستربچ های پلی اتیلن آنتی بلاک نانو، در ساخت انواع نایلون بسته بندی، ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی و تولید انواع وسایل پلیمری آشپزخانه کاربرد دارند.

همچنین پلاستیک ها و پلیمرهای ضدباکتری بر پایه پلی اتیلن در طیف وسیعی از کاربردهای ضدباکتری از قبیل کاربردهای خودرو، کالاهای خانگی، ظرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربردهای نانو در بسته بندی های هوشمند صنایع غذایی

بررسی کاربردهای نانو در بسته بندی های هوشمند صنایع غذایی