مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-09پزشكي

کاهش بیماران بستری کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر 175 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این شمار 39 نفر در یک روز اخیر بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع بستری های کرونا در هرمزگان، 35 نفر در بخش آی سی یو کووید بستری هستند که حال 10 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته فوتی جدید کرونا در هرمزگان ثبت نشده، افزود: تاکنون دو هزار و 582 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

نوروزیان مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را یک هزار و 970 نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در یک هفته اخیر در برخی از شاخص های کرونا از جمله شمار بستری ها و موارد مثبت شناسایی شده شاهد کاهش بودیم که در صورت تداوم این وضعیت برای دو هفته آینده، می توان به بهتر شدن شرایط امیدوار بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر همه مناطق استان درگیر شیوع ویروس کرونا بوده و هر دو سویه اومیکرون و دلتا در هرمزگان وجود دارد و تنها راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس مرگبار رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیماران بستری کرونا در هرمزگان

کاهش بیماران بستری کرونا در هرمزگان