مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-09اجتماعي

تداوم وزش باد در خراسان جنوبی و هشدار هواشناسی


اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان به صورت وزش باد شدید تا خیلی شدید هشدار سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از اداره کل هواشناسی مطابق با الگوی نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای هواشناختی، تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

ناپایداری جوی پیش از ظهر پنجشنبه شروع می شود و تا عصر شنبه هفته آتی وزش باد شدید تا خیلی شدید، گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در منطقه قابل پیش بینی است.

منطقه اثر این سامانه سراسر استان خراسان جنوبی است و احتمال وجود خسارت یا خسارت نقطه ای وجود دارد.

این اخطاریه درباره خسارت به سازه و پوشش گلخانه ها و جدا شدن سقف های موقت، شکسته شدن درختان آسیب پذیر و کهنسال، اختلال در رفت و آمد به دلیل کاهش دید افقی، خسارت به تابلوهای تبلیغاتی، سقوط دکل ها و داربست های فلزی، خطر سقوط اجسام از ارتفاع و ساختمان ها به ویژه کارگاه های ساختمانی و محدودیت در انجام فعالیت های عمرانی و ساختمان سازی هشدار داد.

بازدید و اطمینان از سازه و پوشش گلخانه ها و محکم کردن سقف های موقت، قرار دادن قیم برای نهال های تازه غرس شده، خودداری از سفرهای غیرضروری، احتیاط در رانندگی، پرهیز از صعود به ارتفاعات و فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش باد در خراسان جنوبی و هشدار هواشناسی

تداوم وزش باد در خراسان جنوبی و هشدار هواشناسی