مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-09سياسي

جهاد تبیین مسئله فراجناحی است/ ضرورت بصیرت افزایی در جامعه


نائب رییس مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا با اشاره به جهاد تبیین مورد مطالبه مقام معظم رهبری گفت: جهاد تبیین مسئله فراجناحی بوده و متاسفانه روشنگری و بصیرت افزایی به فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید به روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه داشتند افزود: این بار معظم له در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در دهه مبارک فجر، مستقیماً از کلمه جهاد تبیین استفاده نمودند که منظور ایشان، حرکت بدون تأخیر در حوزه تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است.

عضو کارگروه سیاسی مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا، با بیان اینکه نسل جدید از عقب ماندگی های قبل از انقلاب اطلاع خاصی ندارند و شاید دستاوردهای امروز برای آنها امری عادی باشد گفت: تکلیف مجاهدین جهاد تبیین سنگین تر است چرا که باید بتوانند نسل جدید را از پیشرفت های کشور آگاه سازند.

رییسی با بیان نمونه بارز پیشرفت انقلاب در بخش کشاورزی گفت: مقایسه تولیدات محصولات کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب می تواند مثال عینی از پیشرفتهای بخش کشاورزی باشد.

وی میزان تولید محصولات کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب را به ترتیب 20 میلیون تن و 120 میلیون تن بیان کرد و گفت: افزایش کمی از 20 میلیون تن به 120 میلیون تن یعنی کار جهادی و علمی که توسط کارشناسان بخش کشاورزی صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مسئله فراجناحی است/ ضرورت بصیرت افزایی در جامعه

جهاد تبیین مسئله فراجناحی است/ ضرورت بصیرت افزایی در جامعه