مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-09بين الملل

مک دونالد، کوکاکولا و استارباکس هم فعالیت خود را در روسیه تعطیل کردند


شرکت مک دونالد امروز (سه شنبه) اعلام کرد تمامی 847 رستوران خود را در روسیه از جمله مکان نمادین میدان پوشکین به دلیل افزایش فشار علیه سایر برندهای جهانی جهت توقف فعالیت خود درخصوص حمله روسیه به اوکراین، - شرکت مک دونالد امروز (سه شنبه) اعلام کرد تمامی 847 رستوران خود را در روسیه از جمله "مکان نمادین میدان پوشکین" به دلیل افزایش فشار علیه سایر برندهای جهانی جهت توقف فعالیت خود درخصوص حمله روسیه به اوکراین، به طور موقت تعطیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بسته شدن رستوران های مک دونالد در روسیه اهمیت نمادینی خواهد داشت؛ جایی که سال 1990 اولین شعبه از رستوران های زنجیره ای مک دونالد آمریکا در مسکو پایتخت روسیه افتتاح شد و با سقوط اتحاد جماهیر شوروی به نمادی از رشد و شکوفایی سرمایه داری آمریکا بدل شد.

مک دونالد اعلام کرد که به پرداخت حقوق 62 هزار کارکنان خود در روسیه ادامه خواهد داد.

برندهای بزرگ جهانی همچون مک دونالد از طریق مصرف کنندگان و سرمایه گذاران از جمله صندوق بازنشستگی نیویورک برای خروج از روسیه تحت فشار قرار گرفته اند.

کریس کمپچینسکی ، مدیرعامل مک دونالد در یادداشتی که امروز برای سراسر جهان در وبسایت این شرکت منتشر کرد، عنوان داشت: پیش بینی اینکه چه زمانی می توان مجدد رستوران ها را در روسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک دونالد، کوکاکولا و استارباکس هم فعالیت خود را در روسیه تعطیل کردند

مک دونالد، کوکاکولا و استارباکس هم فعالیت خود را در روسیه تعطیل کردند