مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-09اقتصادي

استان سمنان؛ جزیره گویش ها و لهجه ها/ طبیعت گردان به سمنان بیایند


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، تنوع گویش ها و لهجه ها را از ظرفیت های منحصربه فرد استان دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مریم سلمانیان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 40 درصد هزینه کرد گردشگران در حوزه گردشگری خوراک است.

سلمانیان با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان سمنان افزود: آداب و رسوم متنوع و خوراک های متنوع، فرآورده های لبنی، انواع نان و .

از جمله ظرفیت های مهم استان در جذب گردشگر است که می توان در این زمینه برنامه های متنوع، هدفمند و جذاب با همکاری رسانه ها و صداوسیما داشت.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، تنوع گویش ها و لهجه ها را از ظرفیت های منحصربه فرد استان سمنان عنوان کرد و گفت: استان سمنان جزیره گویش ها و لهجه هاست.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان از مناطق جذاب برای طبیعت گردان است، افزود: اقامتگاه های بوم گردی نقش مؤثری در جذب گردشگران دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان؛ جزیره گویش ها و لهجه ها/ طبیعت گردان به سمنان بیایند

استان سمنان؛ جزیره گویش ها و لهجه ها/ طبیعت گردان به سمنان بیایند