مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-09پزشكي

بازدید استاندار گیلان از طرح در دست احداث مرکز جامع شبانه روزی چابکسر


استاندار گیلان از محل احداث طرح جامعه شبانه روزی چابکسر در شهرستان رودسر بازدید و بر تکمیل هر چه سریع تر آن، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، استاندار گیلان در معیت رییس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مسئولان شهرستان رودسر با حضور در محل احداث مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر از فرآیند احداث این طرح عام المنفعه سلامت، بازدید کرد.

  اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید با تاکید بر تسربع اجرای احداث مرکز جامعه سلامت چابکسر، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید از پیشرفت و سرعت اجرای این طرح سلامت در چابکسر جلوگیری کند.

  استاندار گیلان با بیان اینکه حق چابکسر نیست که فاقد مرکز درمانی باشد و بیماران به رامسر ارجاع شوند، افزود: باید برای تکمیل این طرح زمانبندی تعیین و همه دستگاه ها به جهت فراهم کردن زیرساخت ها همکاری کنند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید کرد: مرکز جامع سلامت و شبانه روزی چابکسر در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر و با زیربنای دو هزار و 278 متر در سه طبقه احداث شده است.

  به گفته ارسلان سالاری در طراحی مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر رودسر، پایگاه اورژانس 115، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، نماز خانه، سرایداری، درمانگاه عمومی، تمرین زایمان، پانسیون پزشکی، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار گیلان از طرح در دست احداث مرکز جامع شبانه روزی چابکسر

بازدید استاندار گیلان از طرح در دست احداث مرکز جامع شبانه روزی چابکسر