مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-09فرهنگي

بدرقه چهارمین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی در زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب مربوط به چهارمین دوره جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی نیز در سطح گستره چاپ خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب مربوط به چهارمین دوره جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی نیز در سطح گستره چاپ خواهد شد.

امرالله حسنی شامگاه روز گذشته (17 اسفندماه) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی با بیان اینکه از 9 استان برای جشنواره آثار ارسال شده بود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم فقط هنرمندان برگزیده استان حضور داشته و هنرمندان دیگر به صورت مجازی در اختتامیه حضور داشته باشند، اظهار کرد: اولین جشنواره رضوی از سال 86 برگزار شد و اولین عنوان جشنواره توسط استان زنجان با عنوان مناظرات و بیانات رضوی آغاز شد و بعد از گذشت دوره های مختلف، امروز با عنوان داستان نویسی رضوی به زبان آذری چهارمین دوره نیز به کار خود پایان می دهد.

وی با بیان اینکه 223 اثر از طریق 203 نفر از نویسندگان به دبیرخانه وصول شد، افزود: کتاب های مربوط به سه دوره قبلی جشنواره چاپ شده است و کتاب مربوط به چهارمین دوره جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی نیز در پایان اختتامیه رونمایی شده و در سطح گستره چاپ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه چهارمین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی در زنجان

بدرقه چهارمین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی در زنجان