مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-09سياسي

استقبال بی نظیر شیعه و سنی از کاروان قرآنی وحدت در گلستان+ تصاویر


در راستای گرامیداشت هفته قرآن و عترت (ع)، سلسله محافل انس با قرآن کریم تحت عنوان کاروان قرآنی وحدت در بعثت نبوی از روز بعثت حضرت محمد (ص) در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان برگزار شد.

- استقبال بی نظیر شیعه و سنی از کاروان قرآنی وحدت در گلستان+ تصاویر ایسنا/گلستان در راستای گرامیداشت هفته قرآن و عترت (ع)، سلسله محافل انس با قرآن کریم تحت عنوان "کاروان قرآنی وحدت در بعثت نبوی" از روز بعثت حضرت محمد (ص) در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان برگزار شد.

سیدمصطفی حسینی واعظ، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح نورانی با مشارکت نهاد های انقلابی و فرهنگی استان گلستان در قالب محافل پرشکوه اُنس با قرآن کریم در سراسر استان گلستان برنامه ریزی و اجرا شد.

وی با تأکید بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری، در خصوص رواج جلسات قرآنی کریم، خاطر نشان کرد: این محافل با هدف اُنس با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی، در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان از شنبه 7 اسفند ماه آغاز شد و تا 12 اسفند ماه بیش از 15 ویژه برنامه قرآنی را تقدیم عاشقان و شیفتگان قرآن کریم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی نظیر شیعه و سنی از کاروان قرآنی وحدت در گلستان+ تصاویر

استقبال بی نظیر شیعه و سنی از کاروان قرآنی وحدت در گلستان+ تصاویر