مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-09فرهنگي

آیات و احادیث را از طریق رشته های مختلف هنری به مخاطبان برسانیم


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: باید آیات و احادیث را از طریق رشته های مختلف هنری مثل خوشنویسی، نقاشی، تئاتر و سینما به مخاطبان در سراسر دنیا برسانیم.

- ، محمودرضا برازش شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی (اشراق شمس) در زنجان، با بیان اینکه وظیفه ما این است که از کلام معصومین (ع) مطلع شویم، گفت: با شیوه های فرهنگی و هنری آنها به اطلاع مردم برسانیم.

وی اظهار کرد: داستان نویسی و نوشتن از دیگر روش های مهم انتشار معارف معصومین (ع) است و محتوای خوب می تواند منبعی برای تولید آثار دیگری در حوزه ها و رشته های هنری مثل تئاتر و سینما باشد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: باید حضور موثری در این فضا داشته باشیم، در بنیاد امام رضا (ع) در این زمینه تولیدات مختلفی را داریم.

برازش گفت: مردم وقتی از فواید و محاسن معارف و سخنان معصومین (ع) مطلع شوند، حتماً از آنها پیروی و تبعیت می کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید از طریق ابزارهای فرهنگی و هنری، کلام و معارف معصومین (ع) را برای اقشار مختلف در اقصی نقاط دنیا برسانیم، تاکید کرد: باید آیات و احادیث را از طریق رشته های مختلف هنری مثل خوشنویسی، نقاشی، تئاتر و سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیات و احادیث را از طریق رشته های مختلف هنری به مخاطبان برسانیم

آیات و احادیث را از طریق رشته های مختلف هنری به مخاطبان برسانیم