مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-09سياسي

نقشه بازدید از یادمان های جنوب کشور در اردوهای راهیان نور +فیلم


این روزها که روزهای بهاری راهیان نور است و بعد از 2 سال وقفه به خاطر کرونا می توانید با خودروی شخصی به بازدید مناطق عملیاتی جنوب بروید، حتماً سری هم به محل استقرار رزمندگان تهرانی بزنید.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: 3 روز است که اردوهای راهیان نور به طور رسمی آغاز شده و مردم با اشتیاق زایدالوصفی رهسپار مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های دفاع مقدس هستند.

با این وجود، برخی خانواده ها برای حضور در این سفر نورانی در حال برنامه ریزی و تدارک با خودروی شخصی شان هستند که برای دریافت امکانات اسکان، تغذیه و روایتگری می توانند از طریق سامانه ره نور سفر به 10 شهر مقاومتی در هوای بهاری با خودروی شخصی به معرفی بخش های دیگری از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس پرداخته ایم.

آنچه در ادامه می خوانید معرفی یادمان هایی نظیر یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان، یادمان شهدای پادگان دو کوهه، یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا (ع)، یادمان شهدای عملیات والفجر مقدماتی (فکه)، یادمان شهدای عملیات محرم (شرهانی)، امامزاده عباس (ع) و پایگاه چهارم شکاری است.

1ـ یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان حضور زائران در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در سال 1397 ارتش دشمن که طعم تلخ درگیر شدن با مدافعان مردمی را در خرمشهر چشیده بود، به دنبال راهی برای نفوذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه بازدید از یادمان های جنوب کشور در اردوهای راهیان نور +فیلم

نقشه بازدید از یادمان های جنوب کشور در اردوهای راهیان نور +فیلم