مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-09اقتصادي

طرح های پژوهشی و فناورانه در استان بوشهر حمایت شود


استاندار بوشهر خواستار نقش آفرینی شرکت ملی گاز ایران در حوزه علمی استان شد و گفت: طرح های پژوهشی و فناورانه در استان بوشهر حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت گاز اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت فناوران و شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی پیگیر هستیم.

وی حمایت و همراهی شرکت ملی گاز را ضروری دانست و اضافه کرد: ارتقای توانمندی های تولید، توسعه بازارهای تکنولوژی داخلی و بین المللی محصولات و خدمات دانش بنیان و فناورانه و رفع نیازها و چالش های فناورانه حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر مراکز رشد را بسیار مهم دانست و ادامه داد: راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری شهرستان عسلویه اهمیت فراوانی دارد که باید با مشارکت شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی و حمایت های شرکت ملی گاز ایران انجام شود.

وی نوآوری را پیَ نیاز دستیابی به توسعه دانست و بیان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی باید اقتصاد مبتنی بر نوآوری و بومی سازی فناوری را جایگزین اقتصاد مبتنی بر منابع کنیم و شرط لازم برای طی کردن آن حمایت از زیست بوم های کارآفرینی نوآورانه در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی و فناورانه در استان بوشهر حمایت شود

طرح های پژوهشی و فناورانه در استان بوشهر حمایت شود