مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-09اقتصادي

ساخت آتش نشانی و کلانتری در غرفه های دستفروشان خلازیر


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با رد شایعات مطروحه درخصوص میزان اجاره بهای غرفه ها، از ساخت سرانه های خدماتی، آتش نشانی، کلانتری، - تأمین برق، تفکیک سازی و قطعه بندی و همچنین نمای واحد در مجموعه غرفه های دستفروشان بازار خلازیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی درباره ساماندهی دستفروشان محله خلازیر و ساخت هزار غرفه برای این دستفروشان، بیان کرد: حدود 20 سال است که ساماندهی خاصی برای خلازیر انجام نگرفته است اما در دوره جدید مدیریت شهری، اهتمام بر ساماندهی دستفروشان است.

امکان انتقال دستفروشان خلازیر به مکان دیگری وجود ندارد چرا که به یک بخش اقتصادی در این منطقه تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه افزود: ایجاد سرانه های خدماتی، آتش نشانی، کلانتری، برق، ساخت پیاده راه ها و معابر، تفکیک، قطعه بندی و نمای واحد در مجموعه غرفه های دستفروشان، باعث ساماندهی و نظم می شود.

به گفته محمدی؛ استفاده و فروش اقلام دست دوم در کشورهای متعددی مرسوم است که به بازیافت و کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کند.

وی درباره قیمت اجاره غرفه ها، توضیح داد: هنوز قیمتی بابت غرفه های خلازیر اعلام نشده و اعدادی نظیر یک میلیون و خورده ای که گفته می شود، شایعات میان خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت آتش نشانی و کلانتری در غرفه های دستفروشان خلازیر

ساخت آتش نشانی و کلانتری در غرفه های دستفروشان خلازیر