مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-09فناوري

انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می کند


انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم های آنلاین را مجبور می کند برای مقابله با کلاهبرداری های آنلاین بیشتر تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، پس از درخواست رگولاتوری و گروه های حامی مصرف کنندگان برای مقابله جدی تر با کلاه برداری های آنلاین، انگلیس به دنبال شناسایی عوامل تبلیغات تقلبی در شبکه های اجتماعی است.

دولت انگلیس می گوید پیش نویس قانون جلوگیری از آسیب های آنلاین شامل الزام پلت فرم های بزرگ به ارتقای دفاع از کاربران در برابر مجرمانی است که جعل هویت افراد مشهور یا شرکت ها برای سرقت اطلاعات شخصی، خرید و فروش و سرمایه گذاری های مالی ناامن یا نفوذ به حساب های بانکی را در دستور کار خود قرار داده اند.

رگولاتوری آفکام انگلیس هم این موضوع را بررسی خواهد کرد که آیا پلتفرم ها سیستم هایی را برای شناسایی و حذف تبلیغات جعلی ایجاد کرده اند یا خیر.

آفکام می تواند خدمات رسانی پلتفرم های متخلف را مسدود کند یا جریمه ای تا سقف 18 میلیون پوند (24 میلیون دلار) یا معادل 10 درصد از گردش مالی سالانه شرکت های متخلف را منظور کند.

کلاهبرداری های آنلاین از طریق تبلیغات جعلی در گوگل، فیس بوک و توییتر و سایر رسانه های اجتماعی رشد شدیدی داشته اند، زیرا تعداد کاربران اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می کند

انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می کند