مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-09سياسي

بهار 1401 آغاز فصل جدید در اقتصاد گردشگری فارس است


معاون استانداری فارس در امور زائرین و گردشگری اظهار کرد که بهار 1401، آغاز فصل جدیدی در اقتصاد گردشگری استان رقم خواهد خورد.

- محمد فرخ زاده شامگاه سه شنبه 17 اسفند در جلسه کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی تسهیلات سفر نوروز 1401، با بیان اینکه پس از چندین سال محدودیت های کرونایی و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه، یکی از متفاوت ترین ایام نوروز را پیش رو خواهیم داشت، تاکید کرد: از تمام مجموعه های فرهنگی و هیئات مذهبی دعوت می کنیم که تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات جشن های مذهبی و آیین های سنتی، به منظور ایجاد بستری سالم و مفرح برای میهمانان دیار فارس کهن، به کار گیرند.

او، ملاک سفر به استان فارس در نوروز 1401 را آخرین مصوبات ستاد کرونا و تزریق سه دوز واکسن اعلام و اضافه کرد: بخش اعظمی از اقتصاد و معیشت مردم فارس، با ورود مسافر و گردشگر رونق می پذیرد و اغلب مشاغل کوچک و بزرگ، با یک برنامه ریزی دقیق میتوانند معادل چند ماه درآمد خود را در ایام نوروز به دست آوردند.

فرخ زاده با اشاره به عدم آشنایی عمده مسافرین با جاذبه های گردشگری مذهبی، طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان فارس، عنوان کرد: مهمترین کارکرد صدا و سیما، فضای مجازی و مجموعه های فرهنگی، آموزش و آگاهی بخشی به آحاد جامعه است که لازم است اهتمام جدی در تولید محتوای جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار 1401 آغاز فصل جدید در اقتصاد گردشگری فارس است

بهار 1401 آغاز فصل جدید در اقتصاد گردشگری فارس است