مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-09ورزشي

اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند


در ادامه رقابتهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در رشته صحرانوردی در پایان مرحله مقدماتی با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه بازیهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، امروز چهارشنبه 18 اسفند دو نماینده ایران در رشته صحرانوردی به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان مرحله مقدماتی با شکست برابر آنها از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در این رقابتها 140 ورزشکار در رشته ها و کلاس های مختلف اسکی حضور دارند که در کلاس ابوالفضل خطیبی و در مسافت 1200 متر سرعت، نماینده ایران در رشته صحرانوردی در بین 25 ورزشکار شرکت کننده در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها 12 نفر اول توانستند به مرحله بعد راه پیدا کنند.

در بخش بانوان نیز الهه قلی فلاح نماینده نابینا و کم بینای کشورمان در رشته صحرانوردی و در مسافت 1200 متر سرعت در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و از بین 10 نفر شرکت کننده در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه دهم ایستاد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها 6 نفر اول موفق شدند به مرحله بعد راه پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند

اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند