مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-09سياسي

60 درصد شهدای مدافع سلامت پزشک هستند/وضعیت دوز سوم واکسن کرونا


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نشست خبری پایان سال به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات سازمان در دوره جدید مدیریتی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: موج ششم به رغم درگیری بالا، ولی نسبت به موج های قبلی، با آمار پایین تری پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: چنین وضعیتی ناشی از پوشش واکسیناسیون بوده است که در حال حاضر توانسته ایم جزو کشورهای برتر در پوشش واکسیناسیون قرار بگیریم.

رییس زاده ادامه داد: البته توصیه هایی نیز برای مردم داریم که با توجه به اعیاد شعبانیه و نوروز، باید پروتکل ها را رعایت کنیم تا شاهد بازگشت روزهای سخت کرونایی نباشیم .

وی افزود: زدن ماسک و شستشوی دست ها و رعایت فاصله گذاری، به همراه تزریق دوز سوم، مهم ترین راهکارهای پیشگیری از گسترش بیماری است.

رییس زاده با بیان اینکه در دوز سوم هنوز شرایط مطلوب نیست و کمتر از 30 درصد موفق شده اند دوز سوم واکسن کرونا را بزنند، گفت: تزریق دوز سوم باید به بالای 70 درصد برسد تا ایمنی جمعی فراهم شود.

وی در ادامه به عملکرد سازمان نظام پزشکی در 5 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت از طریق معاونت پارلمانی سازمان توانسته ایم دستاوردهای خوبی کسب کنیم که در ماه های آینده شاهد نتایج این رایزنی ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد شهدای مدافع سلامت پزشک هستند/وضعیت دوز سوم واکسن کرونا

60 درصد شهدای مدافع سلامت پزشک هستند/وضعیت دوز سوم واکسن کرونا