مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-09سياسي

مرکز رشد و فناوری کمیته امداد استان سمنان افتتاح شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از افتتاح مرکز رشد فناوری با حضور رییس مرکز پژوهش کمیته امداد کشور خبر داد و گفت: هدف از اجرای آن ایجاد اشتغال با همکاری پارک علم و فناوری است.

- ، ضمن بیان اینکه با حضور رییس مرکز پژوهش کمیته امداد کشور مرکز رشد و فناوری کمیته امداد استان سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از اجرای آن تسهیل در ایجاد اشتغال یا شتاب دهنده آن و تأمین کننده مالی با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است.

وی بابیان اینکه اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور نیز در این سفر با ایجاد مرکز معین آموزش اشتغال در زمینهٔ هوش مصنوعی ایجاد شد، افزود: ایجاد مرکز معین اقتصاد دیجیتال در کشور از دیگر برنامه های سفر رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور به استان سمنان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه رویکرد این نهاد توانمندسازی و کمک به ایجاد درآمد برای خانواده ها و افراد نیازمند است، ابراز داشت: در این راستا مدرسه اشتغال عالی شریف نیز در استان سمنان راه اندازی شد که بر طبق تفاهم نامه بین دانشگاه صنعتی شریف و کمیته امداد کشور است.

بحیرایی تصریح کرد: رونمایی از کتاب کوک چهارم به نویسندگی آقای عیسی طاهریان و رونمایی از دو طرح پژوهشی در قالب راهکارهای عملیاتی فقرزدایی بدون وابستگی افراد نیازمند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد و فناوری کمیته امداد استان سمنان افتتاح شد

مرکز رشد و فناوری کمیته امداد استان سمنان افتتاح شد