پایان دوران استقراض و زیانده بودن ایرلاین ملیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیروز رییس دیوان محاسبات کشور از مصوبه مجلس برای انتقال صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صندوق بازنشستگی کشور خبر داد. - با انتقال صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صندوق بازنشستگی کشور، دوران استقراض و زیانده بودن ایرلاین ملی به پایان می رسد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیروز رییس دیوان محاسبات کشور از مصوبه مجلس برای انتقال صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صندوق بازنشستگی کشور خبر داد. مهرداد بذرپاش در نشست مشترک با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات اولویت دار وزارت راه و شهرسازی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی پرافتخارترین ایرلاین ایران است، این در حالیست که در زمان حاضر هم پرسنل، هم کادر و هم مردم از ایران ایر ناراضی هستند. وی پیشنهاد داد برای رفع مشکل زیان ده بودن ایران ایر، 570 میلیون یورو بدهی هما به بانک های دولتی و صندوق توسعه ملی برای افزایش سرمایه تهاتر شود. زیان انباشت 20 هزار میلیارد تومانی ایران ایر گفتنی است، اسفندماه سال گذشته مدیرعامل وقت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفته بود: ایران ایر طی 11 سال گذشته زیان انباشته حدود 820 میلیون دلاری (20 هزار میلیارد تومان) دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |