مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-09پزشكي

این افراد در برابر ویروس کرونا ایمنی 2000 درصدی دارند


محققان معتقدند گروهی از افراد در برابر بیماری کرونا ایمنی فوق العاده به دست می آورند.

- به نقل از سایکولوژی نیوز، کسانی که به طور کامل واکسینه و به عفونت جدید کووید مبتلا شده اند، با ایمنی فوق العاده مواجه می شوند.

به گفته محققان دانشگاه اورگن ایالات متحده کسانی که واکسینه شده و به عفونت کروناویروس مبتلا شده اند، بیشترین محافظت را در برابر این بیماری دارند.

برای این مطالعه گروهی از افراد واکسینه شده که یک عفونت پیشرفت کننده داشتند، با گروه دیگری از افراد واکسینه شده که هرگز به کووید مبتلا نبودند، مقایسه شدند.

آنان دریافتند آنتی بادی های افرادی که مبتلا به عفونت های پیشرفت کننده بودند در مقایسه با گروه دیگر 2000 درصد افزایش داشتند.

دکتر فیکادو تافس، یکی از محققان این تحقیق، گفت: افزایش قابل توجهی تا 1000 و گاهی اوقات تا 2000 درصد مشاهده شد؛ بنابراین ایمنی واقعا بالاست.

این تقریبا ایمنی فوق العاده است؛ با این حال محققان هشدار می دهند افراد نباید سعی کنند به ویروس کرونا مبتلا شوند زیرا خطر ابتلا به بیماری شدید وجود دارد.

پروفسور مونیکا گاندی، متخصص بیماری های عفونی، اظهار کرد: این یکی از اولین مواردی است که نشان می دهد یک عفونت پیشرفت کننده پس از واکسیناسیون ایمنی قوی تری نسبت به عفونت قبلی یا واکسیناسیون به تنهایی ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد در برابر ویروس کرونا ایمنی 2000 درصدی دارند

این افراد در برابر ویروس کرونا ایمنی 2000 درصدی دارند