مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-09اقتصادي

توزیع بیش از68 هزار تن انواع کود شیمیایی در آذربایجان غربی


مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی، از تامین و توزیع 68 هزار و 126 تن انواع کود شیمیایی در سراسر استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- با بیان اینکه این میزان کود توزیع شده حدود 59 هزار و 794 تن کود ازته (کود اوره) و مابقی کودهای فسفاته و پتاسه است، افزود: روند توزیع کود در شهرستان های استان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: کودهای کشاورزی مورد نیاز به انبار کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده بین کشاورزان و بهره برداران متقاضی، توزیع می شود.

قربانی افزود: انواع کودهای شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود و ذخیره سازی شده است و هیچ گونه مشکلی در خصوص تأمین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب و بدون محدودیت اقدام کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی از صدور 124 هزار و 699 حواله الکترونیک به کشاورز در سامانه پایش و کنترل مواد کودی و سامانه حمل و نقل و توزیع نهاده های کشاورزی در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر 7 هزار و 872 تن انواع شیمیایی یارانه دار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از68 هزار تن انواع کود شیمیایی در آذربایجان غربی

توزیع بیش از68 هزار تن انواع کود شیمیایی در آذربایجان غربی