مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-09اجتماعي

درب آرامستان کرمانشاه بسته می شود


فرماندار کرمانشاه از بسته شدن درب آرامستان های کرمانشاه در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال به منظور ممنوعیت ورود خودروهای شخصی خبر داد.

- فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود خودروهای شخصی توسط راهنمایی و رانندگی با همکاری سازمان آرامستان های کرمانشاه تهیه شده، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور، در روزهای پنجشنبه غریبان(19 اسفند) و پنجشنبه آخرسال(26 اسفند) تمامی درب های آرامستان کرمانشاه بسته می شود و اجازه ورود با خودرو به داخل آرامستان داده نمی شود.

رنجبر از مردم خواست با پلیس همکاری کرده و اصراری برای ورود به آرامستان ها با خودروی شخصی نداشته باشند.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: تعدادی خودرو ون و اتوبوس برای جابجایی مردم در فضای آرامستان ها در روزهای پنجشنبه غربیان و آخر سال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به سرایت پذیری بالای اُمیکرون داشت و گفت: اُمیکرون بنا به اعلام کادر درمان قدرت سرایت بالایی داشته و می تواند در صورت عدم رعایت پروتکل ها به سرعت اوج بگیرد، لذا همه باید رعایت پروتکل ها را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم.

وی از مردم خواست بطور جد رعایت فاصله فیزیکی را داشته و هنگام خروج از منزل حتما ماسک بزنند و از حضور در تجمعات و مکان های شلوغ خودداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب آرامستان کرمانشاه بسته می شود

درب آرامستان کرمانشاه بسته می شود