مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-09سياسي

بسیج باید دائم در حال تحول و تحول گر جامعه باشد


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه بسیج باید دائم در حال تحول و تحول گر جامعه باشد، گفت: وظیفه گرایی، تکلیف گرایی و حضور مستمر درصحنه از ویژگی های تفکر بسیجی است.

- ، رزمایش توانمندسازی منطق نقشه مشترک اعتلای بسیج ویژه فرماندهان رده های تابعه سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز صبح چهارشنبه باهدف ایجاد محله اسلامی با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در سالن همایش شهید چمران دهکده تفریحی اقامتی ایثار کوهسار برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم به خصوص ولادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام، بیان داشت: درزمانی که خبری از مباحث حقوقی نبود رساله حقوق امام سجاد علیه السلام تحولی در مباحث حقوقی به وجود آورد.

وی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم همگرایی و پرهیز از هرگونه موازی کاری در مجموعه های فرهنگی به خصوص بسیج، اظهار داشت: برآیند همه ی نیروها باید در موضوعات مشخصی متمرکز شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

امام جمعه کرج بابیان اینکه ما در چله دوم انقلاب قرار داریم و نسبت به گذشته پخته تر شده ایم، عنوان کرد: در گام دوم انقلاب ، سخن از تحول است و بسیج یکی از نهادهایی است که باید دائم در حال تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج باید دائم در حال تحول و تحول گر جامعه باشد

بسیج باید دائم در حال تحول و تحول گر جامعه باشد