موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-09اقتصادي

1200 مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران/ کمبود نیروی اورژانس حس می شود


بین 700 تا 1200مزاحم تلفنی برای اورژانس وجود دارد و این نگران کننده است و ما را از انجام مأموریت های دیگر دور خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سلامت خبرگزاری فارس، یحیی صالح طبری، سرپرست مرکز اورژانس تهران در نشست خبری با رسانه ها، اظهار کرد: در سال گذشته آمار انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی 12درصد افزایش داشته است و مأموریت های موتورلانس ها نیز 2درصد افزایش به دنبال داشته است.

وی افزود: براساس آخرین آمارها تا اسفندماه،  بیش از یک میلیون و 64 هزار مأموریت در تهران انجام شده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران با انتقاد میزان بالای تماس های مزاحم در تهران، اظهار کرد: این آمار به صورت روزانه،  10 تا 20 درصد است، به طوری که بین 700 تا 1200مزاحم تلفنی برای اورژانس وجود دارد و این نگران کننده است و ما را از انجام مأموریت های دیگر دور خواهد کرد.

صالح طبری به کمبود نیروی اورژانس در تهران اشاره کرد و گفت: بین 23 تا 25 درصد از تمام مأموریت های کشوری مربوط به تهران است و ما امروز با کمبود نیرو در تهران مواجه هستیم، به طوری که از علاقه مندان در رشته های بیهوشی، پرستاری و فوریت های پزشکی متخصص در خواست همکاری داریم.

سرپرست مرکز اورژانس تهران ادامه داد: مأموریت های امداد هوایی به نسبت سال گذشته، حدود 58 درصد افزایش داشته و حواد ترافیکی نیز 6د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران/ کمبود نیروی اورژانس حس می شود

1200 مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران/ کمبود نیروی اورژانس حس می شود