مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-09حوادث

مناطقی در استان بوشهر که بیشترین سرقت را داشته اند


متاسفانه خانه باغ ها در مناطق استان نظیر گورکات در شهرستان تنگستان، بنداروز در شهرستان دشتستان و قلعه حیدر در شهرستان گناوه از مکانهایی هستند که بیشترین آمار سرقت را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی رییس پلیس آگاهی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران به تعطیلات پیش رو پایان سال و ایام نوروز اشاره کرد، اظهار داشت: از مردم استان بوشهر می خواهیم در ایام نوروز قبل از خروج از منزل تمامی تدابیر مراقبتی و حفاظتی محل سکونت خود را مدنظر قرار دهند تا مورد طمع سارقان نوروزی قرار نگیرند.

  وی اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و در آستانه نوروز، به دلیل مسافرت ها یا دید و بازدیدهای فامیلی، وسوسه سارقان برای دستبرد به اموال مردم نیز بیشتر می شود به همین دلیل انتظار می رود مردم با در نظر گرفتن یک سری مسائل، پلیس را در پیشگیری از سرقت و حفاظت از مال خود یاری دهند.

  رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه طبق روال هم ساله در این ایام طرح گسترده مبارزه با سرقت از منازل با هدف پیشگیری از سرقت و حفاظت از اموال شهروندان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: شهروندان در آستانه نوروز هنگام ترک منزل، مراقب اموال خود باشند و به توصیه های پلیس برای نصب حفاظ یا تجهیزات امنیتی توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطقی در استان بوشهر که بیشترین سرقت را داشته اند

مناطقی در استان بوشهر که بیشترین سرقت را داشته اند