مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-09اقتصادي

افتتاح نمایندگی های جدید «ستاره ایران» در سطح کشور


مرکز بزرگ نمایشگاهی و خدماتی (تعمیرگاه شماره 3) خودروهای سواری مرسدس بنز در بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در مراسم افتتاح این نمایندگی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر توسعه نمایندگی ها و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: اقدامات خوبی در مجموعه ستاره ایران در حال انجام است و روند فعلی توسعه باید به خوبی دنبال شود.

دکتر مهدی خطیبی ادامه داد: با توجه به این که امکان توسعه و افزایش نمایندگی محصولات بنز در کشور وجود دارد، برنامه ریزی برای این اقدام با به کارگیری افراد متخصص صورت گیرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: باید از ظرفیت موجود در مناطق آزاد برای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش و همچنین ارایه خدمات خاص به دارندگان محصولات بنز و همچنین برنامه ریزی و اقدام برای اجاره خودرو به متقاضیان استفاده شود.

دکتر خطیبی به لیزینگ خودروهای دست دوم اشاره کرد و گفت: شرکت ستاره ایران باید در حوزه فروش خودروهای کارکرده، با ارایه مشوق هایی مانند اعطای گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش و ارایه تسهیلات به توسعه و افزایش فروش شبکه خود اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایندگی های جدید «ستاره ایران» در سطح کشور

افتتاح نمایندگی های جدید «ستاره ایران» در سطح کشور