مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09ورزشي

ورزش دانش آموزی چشم انتظار توجه مجلس


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم حداقل 25 درصد از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش پایه اختصاص یابد.

- حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص تصویب 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده مبنی بر تخصیص به حوزه ورزش کشور و انتظارات ورزش پایه کشور از نمایندگان مجلس دارد، اظهار کرد: در ابتدا باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت دادن به موضوع ورزش و عنایتی که نسبت به بحث و گسترش این موضوع دارند، تشکر کنم و تشکر ویژه نیز از آقای راستینه نماینده مجلس دارم که برای احیای مجدد قانون 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به نفع ورزش دارند، پیگیری کردند.

   وی ادامه داد: این منبع و اعتبار می تواند کمک قابل توجهی برای توسعه ورزش در کشور باشد و زمانی می تواند اثربخشی کامل و نتایج امیدبخش کاملی را حاصل کند که قطعا به ورزش پایه به عنوان ابتدایی ترین و مهمترین بخش حرکت این قطار بزرگ ورزشی در کشور توجه ویژه شود.

  * ریشه درخت ورزش کشور، ورزش دانش آموزی است بابویی افزود: اگر قرار است منابع و اعتبارات را به حوزه ورزش بدهیم و انتظار داشته باشیم که بتوانیم از این مسیر، نشاط اجتماعی و سطح سلامت جسمی جامعه را افزایش دهیم، هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش دانش آموزی چشم انتظار توجه مجلس

ورزش دانش آموزی چشم انتظار توجه مجلس