مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-09اقتصادي

تولید 5 سریال با موضوع گردشگری


در نشست مشترک معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که با مجموعه مدیران معاونت امور استان ها برگزار شد، معاون سیمای استان ها از تولید 5 سریال با موضوع گردشگری در مراکز استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست مشترک با مجموعه معاونت امور استانها، گفت: از معاونت امور استان ها می خواهیم گردشگری و توسعه این صنعت را به عنوان یکی از موضوعات اصلی پویش حل مسئله در مراکز استانی قرار دهد.

در این جلسه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به لزوم همراهی و کمک رسانه ملی در زمینه اجرای برنامه های مختلف این وزارتخانه اظهار کرد: در این حوزه به خصوص به کمک معاونت امور استان ها و شبکه های استانی نیاز داریم.

وی افزود: صداوسیما یکی از کلیدی ترین دستگاه ها در معرفی صنعت گردشگری است بنابراین درخواست ما این است که توریسم هم به عنوان یکی از موضوعات اصلی پویش حل مسئله در استان ها مورد توجه قرار بگیرد.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بخشی از اقتصاد گردشگری در کشور ما مربوط به گردشگری داخلی است گفت: بر این اساس ستاد خدمات سفر با مدیریت این وزارتخانه تشکیل شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5 سریال با موضوع گردشگری

تولید 5 سریال با موضوع گردشگری