مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-09سياسي

لزوم تزریق دز سوم واکسن کرونا/ نباید بگذاریم دوباره روزهای سخت کرونا بیاید


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: امروز کمتر از 30 درصد از مردم موفق شده اند دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند، این آمار باید به بالای 70 درصد برسد تا بتوانیم به ایمنی جمعی دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد رییس زاده، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران امروز در نشست خبری با رسانه ها، اظهار کرد: با آن که درگیری در موج ششم بسیار بالا بود اما به نسبت موج های قبلی، آمار پایین تری را داشتیم.

وی افزود: آمار پایین مبتلاها و فوتی های کرونا ناشی از پوشش واکسیناسیون مردم بوده و امروز ما جزء کشورهای برتر در حوزه واکسینه کردن مردم هستیم.

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران تأکید کرد: لازم است مردم در اعیاد شعبانیه و ایام نوروز،  نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم را داشته تا شاهد بازگشت روزهای سخت کرونایی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کمتر از 30 درصد از مردم موفق شده اند دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند،  این آمار باید به بالای 70 درصد برسد تا بتوانیم به ایمنی جمعی دست پیدا کنیم.

رییس زاده در ادامه به عملکرد سازمان نظام پزشکی در 5 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت از طریق معاونت پارلمانی سازمان توانسته ایم دستاوردهای خوبی کسب کنیم که در ماه های آینده شاهد نتایج این رایزنی ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تزریق دز سوم واکسن کرونا/ نباید بگذاریم دوباره روزهای سخت کرونا بیاید

لزوم تزریق دز سوم واکسن کرونا/ نباید بگذاریم دوباره روزهای سخت کرونا بیاید