مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-09اقتصادي

منافع عرضه های مستمر در بورس انرژی به بیت المال و بازنشستگان رسید


مدیرعامل بورس انرژی ضمن تشریح امار معاملات در بورس انرژی گفت: منافع حاصل از عرضه های مستمر در بورس انرژی به بیت المال و بازنشستگان رسید.

- مدیرعامل بورس انرژی ضمن تشریح امار معاملات در بورس انرژی گفت: منافع حاصل از عرضه های مستمر در بورس انرژی به بیت المال و بازنشستگان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نقوی در آیین رونمایی از بازار معاملات قراردادهای آتی نفتا و متانول در بورس انرژی با بیان اینکه اسناد بالادستی و قوانین توسعه ای کشور نشان می دهد که سیاستگذاران و قانون گذاران کشور بر افزایش شفافیت و توسعه حضور بخش خصوصی در بخش انرژی کشور تاکید دارند، اظهار کرد: بند 13 سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر مقابله با ضربه پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز از طریق روش هایی همچون ایجاد تنوع در روش های فروش و مشارکت دادن بخش خصوصی در فروش و در بند 19 نیز برشفاف سازی اقتصاد و سالم سازی آن و جلوگیری از اقدامات، فعالیت ها و زمینه های فسادزا در حوزه های پولی، تجاری، ارزی تاکید شده است.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در قوانینی همچون ماده 13 قانون خروج غیرتورمی از رکود، بند ح ماده 4 قانون برنامه ششم توسعه و بودجههای سنواتی بر اولویت دادن به مکانیزم معاملاتی بورس انرژی در معامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع عرضه های مستمر در بورس انرژی به بیت المال و بازنشستگان رسید

منافع عرضه های مستمر در بورس انرژی به بیت المال و بازنشستگان رسید