مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-09اقتصادي

نقش آفرینی بانک پارسیان در مقاوم سازی اقتصاد


مهدی فراهانی مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان ،شالوده اقتصاد مقاومتی را اتکا به توانمندی های داخلی و رهایی از وابستگی های خارجی دانست و گفت: - در این میان بانک پارسیان دقیقاً عملکردی منطبق با اهداف اقتصاد مقاومتی داشته است.

برنامه ریزی برای رشد تولیدات صادرات محور و تلاش برای افزایش اشتغال زایی ازجمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: بانک پارسیان با درک درست از پیش نیازهای پایداری اقتصاد و اقتصاد مقاومتی تلاش کرده تا مأموریت های خود را به عنوان یک بانک در عرصه اقتصاد ملی و توسعه صادرات به درستی به انجام رساند و در همین راستا دستاوردها و تجربه های ارزشمندی را کسب کرده است.

9رویکرد اصلی بانک پارسیان  به گفته مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان، حمایت از تولید ملی و توجه به ظرفیت های داخلی در زمینه مختلف استراتژیک اعم از کشاورزی، نفت، صنعت و غیره، فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی و کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و رفع تهدیدات احتمالی، توانمند کردن واحدهای تولیدی کوچک و متوسط بخشی از برنامه های این بانک می باشد.

  این مقام مسئول همچنین تأکید کرد: اقدامانی که بانک پارسیان در راستای توجه به نخبگان و استفاده از فناوری های نوین، حمایت از اقتصاد دانش بنیان و تلاش در جهت تبدیل شدن اقتصاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بانک پارسیان در مقاوم سازی اقتصاد

نقش آفرینی بانک پارسیان در مقاوم سازی اقتصاد