مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-09اجتماعي

فعالیت 119 مدرسه عشایری با یک تا پنج دانش آموز در کرمان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس منطقه عشایری نرگسان عنبر آباد با اشاره به فعالیت 119 مدرسه ابتدایی عشایری با وجود یک تا پنج نفر دانش آموز در استان، - از تحصیل 7 هزار و 22 دانش آموز در مدارس دوره ابتدایی عشایری استان خبر داد.

عباس ضیا در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: وجود مدارس عشایری حتی باحضور یک دانش آموز در مناطق دوردست استان، مصداق عینی عدالت آموزشی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اجرایی برنامه نهضت نصیب آموزشی یکسان در استان اظهار کرد: ارتقای عدالت آموزشی از طریق افزایش حداکثری دسترسی به آموزش و بهبود کیفیت یادگیری و عملکرد آموزشی-تربیتی دانش آموزان در مناطق لازم التوجه از مهمترین اهداف اجرای این برنامه هستند.

ضیا از پوشش حدود یک هزار نو آموز عشایری در دوره پیش دبستانی خبر داد و گفت: نو آموزان پیش دبستانی عشایر به صورت رایگان و با حمایت دولت در مراکز پیش دبستانی آموزش داده می شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت انسداد مبادی بی سوادی در ریشه کنی بی سوادی خاطر نشان کرد: خوشبختانه طرح انسداد مبادی بی سوادی در مدارس دوره ابتدایی به خوبی اجرا شده و دانش آموزان تارک تحصیل در این مدارس به حداقل ممکن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 119 مدرسه عشایری با یک تا پنج دانش آموز در کرمان

فعالیت 119 مدرسه عشایری با یک تا پنج دانش آموز در کرمان