مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-09سياسي

یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت پوشاک کشور را داراست


امام جمعه یزد با برشمردن مزایای صنعت پوشاک به ویژه برای زنان گفت: یزد ظرفیت تبدیل شدن به الگو در زمینه راه اندازی صنعت پوشاک و قطب شدن در این زمینه را دارد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح چهارشنبه در دیدار با رییس و معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس ستاد اجرایی فرمان امام در مورد راه اندازی واحدهای کوچک تولید پوشاک در یزد اظهار داشت: صنعت پوشاک بسیار پربرکت است و بدون آنکه سرمایه عظیم بخواهند یا آلودگی آب و محیط زیست داشته باشد، می توانند بیکاری را به ویژه در بین زنان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ریشه کن کند.

وی با اشاره به اینکه بازار پوشاک اکنون در انحصار چند کشور است، افزود: این در حالی است که استعداد و ظرفیت و سلیقه جوانان و نیروهای ما بسیار بیشتر است.

ناصری عنوان کرد: صنعت پوشاک یک صنعت خانگی است و به ویژه برای زنان می تواند بسیار مفید و موثر باشد و از کار در کارخانه ها با حقوق و مزایای کم و ناچیز بسیار بهتر است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: یزد می تواند در این زمینه به یک الگو تبدیل شود و به شیوه ای اقدام به راه اندازی صنعت پوشاک شود که در کل کشور الگو باشد و چرخه صنعت پوشاک از پنبه کاری تا دوخت لباس را احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت پوشاک کشور را داراست

یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت پوشاک کشور را داراست