مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-09اقتصادي

تولید خودروسازان بزرگ مدام آب می رود/ ناکامی خودروسازان در وفای به عهد افزایش تولید


بررسی آمار تولید و فروش خودروسازان اصلی در بهمن ماه امسال نشان می دهد که ایران خودرو و سایپا (و پارس خودرو به عنوان زیر مجموعه سایپا) در مجموع کمتر از 70 هزار دستگاه خودرو تولید کرده اند که از میزان تولید آن ها در ماه های گذشته کم و کمتر شده است.

- بررسی آمار تولید و فروش خودروسازان اصلی در بهمن ماه امسال نشان می دهد که ایران خودرو و سایپا (و پارس خودرو به عنوان زیر مجموعه سایپا) در مجموع کمتر از 70 هزار دستگاه خودرو تولید کرده اند که از میزان تولید آن ها در ماه های گذشته کم و کمتر شده است.

این در حالیست که مجوز افزایش قیمت خودروها منوط به قول خودروسازان برای افزایش تولید صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرغم اینکه مدیران پیشین دو خودروساز بزرگ قول داده بودند که اگر مصوبه افزایش قیمت محصولاتشان صادر شود، حتما افزایش تیراژ تولید خواهند داشت .

آن ها تاکید کرده بودند که بازار آزاد با افزایش تولید و عرضه قطعا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و برنامه رشد تولید و رشد عرضه در دستور کار قرار گرفته است.

دو خودروساز بزرگ کشور به وزیر صنعت، معدن و تجارت تعهد داده بودند که تولید و عرضه را افزایش دهند اما بررسی آمار تولید آن ها به تفکیک هر ماه نشان می دهد نه تنها افزایش تولید فراز و نشیب داشته، بلکه در بهمن ماه به کمترین میزان خود طی شش ماهه دوم سال تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودروسازان بزرگ مدام آب می رود/ ناکامی خودروسازان در وفای به عهد افزایش تولید

تولید خودروسازان بزرگ مدام آب می رود/ ناکامی خودروسازان در وفای به عهد افزایش تولید