مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-09سياسي

گلستان عقب مانده ترین استان کشور در توسعه / همه با هم تقصیرکارند


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، گفت: همه می دانیم که گلستان عقب مانده ترین استان کشور در شاخص های توسعه ای است و در این زمینه همه با هم از گذشته تا به حال مقصریم.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، گفت: همه می دانیم که گلستان عقب مانده ترین استان کشور در شاخص های توسعه ای است و در این زمینه همه با هم از گذشته تا به حال مقصریم.

سردار علی ملک شاهکویی، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار کرد: صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است که در همه حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سایر حوزه ها نمود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد تا دوران ستم شاهی را دوران گل و بلبل نشان دهد، ادامه داد: امیدآفرینی از الزاماتی می باشد که خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه باید در دستور کار خود قرار دهند.

ملک شاهکویی، با اشاره به برخی حوادث روز دنیا، حوادث اکراین را نتیجه اعتماد به دشمن دانست و خاطر نشان کرد: ما هم رفته بودیم که اعتماد حداقلی به دشمن داشته باشیم که دست الهی و ایستادگی ملت ایران و از همه مهمتر روشنگری مقام معظم رهبری سبب شد تا کشور از یک خطر و سقوط جدی نجات یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان عقب مانده ترین استان کشور در توسعه / همه با هم تقصیرکارند

گلستان عقب مانده ترین استان کشور در توسعه / همه با هم تقصیرکارند