مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-09اقتصادي

شناسایی نیازهای فناوری 10 واحد تولیدی استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طی سال جاری مشکلات و نیازهای فناوری 10 واحد تولیدی استان اردبیل مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت.

- محمد اهلی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طی سال جاری مشکلات و نیازهای فناوری 10 واحد تولیدی استان اردبیل مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت و برای یک واحد صنعتی رفع نیاز فناوری انجام شد.

وی افزود: حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیازها و مسائل فناورانه صنایع از جمله مواردی است که مورد حمایت شهرک های صنعتی قرار می گیرد و با شناسایی نیازهای فناورانه و احصای مشکلات واحدهای تولیدی، از واحدهایی که نیاز به رفع نیاز فناوری دارند در زمینه های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می شود.

نیاز واحدهای صنعتی به فناوری جدید احصا و برطرف می شود مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: حرکت در مسیر پژوهش در توسعه و توانمندسازی واحدهای تولیدی نقش اساسی دارد که با همکاری مشاورین و واحدهای صنعتی، نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در حوزه های مختلف تحقیق و توسعه، احصا و پیگیری می شود.

اهلی بیان کرد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت و واحدهای تولیدی است که برای حل این مشکل، لیست اولویت های پژوهشی در شرکت شهرک های صنعتی احصا و در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیازهای فناوری 10 واحد تولیدی استان اردبیل

شناسایی نیازهای فناوری 10 واحد تولیدی استان اردبیل