مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-09اقتصادي

سرمایه گذاری در منطقه مرزی زیرکوه، اثرات کم آبی را کاهش می دهد


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هدررفت آب و جاری شدن روان آب ها از مرز شهرستان زیرکوه به سمت کشور افغانستان گفت: بنیاد مستضعفان می تواند با احداث زمین های کشاورزی و واحدهای گلخانه ای، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هدررفت آب و جاری شدن روان آب ها از مرز شهرستان زیرکوه به سمت کشور افغانستان گفت: بنیاد مستضعفان می تواند با احداث زمین های کشاورزی و واحدهای گلخانه ای، مانع از هدررفت این آب شود.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه 18 اسفند در دیدار معاون توسعه کشاورزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، پیشنهادهایی در راستای توسعه فعالیت های کشاورزی این نهاد در استان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: با توجه به مرغوبیت خاک منطقه، مدیریت این آب و برنامه ریزی برای ذخیره سازی و استحصال آن، ظرفیت بسیار خوبی برای کشاورزی و دامداری در شهرستان زیرکوه است.

استاندار خراسان جنوبی از ذخیره سه میلیون مترمکعبی آب در سد رزه شهرستان درمیان گفت و افزود: ورود بنیاد مستضعفان به موضوع احیای اراضی پایین دست سد رزه از مطالبات ماست.

وی تصریح کرد: توسعه فعالیت های کشاورزی در این محدوده، منجر به رونق اقتصادی و بالطبع ماندگاری جمعیت در شهرستان مرزی درمیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در منطقه مرزی زیرکوه، اثرات کم آبی را کاهش می دهد

سرمایه گذاری در منطقه مرزی زیرکوه، اثرات کم آبی را کاهش می دهد