مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-09فناوري

100 روستای خراسان جنوبی طی امسال به اینترنت پرسرعت متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: امسال در چارچوب اجرای طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات و با راه اندازی 60 سایت، 15 هزار خانوار روستایی این استان در بیش از 100 روستا به اینترنت پرسرعت همراه و خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: امسال در چارچوب اجرای طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات و با راه اندازی 60 سایت، 15 هزار خانوار روستایی این استان در بیش از 100 روستا به اینترنت پرسرعت همراه و خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند.

مصطفی بهی، امروز چهارشنبه 18 اسفند به رسانه های گروهی اعلام کرد: در همین خصوص با توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاها، 80 مدرسه روستایی دیگر نیز که در این روستاها قرار داشتند از طرح هوشمندسازی مدارس بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: تعداد مدارسی که در استان خراسان جنوبی از این محل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند، به هزار و 500 مدرسه رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: امسال در مجموع بیش از 170 روستای استان با هزینه کرد یکصد میلیارد تومان از خدمات متنوع ارتباطی بهره مند شدند و اعتبار اجرای تمامی پروژه های ارتباطی روستایی از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت متبوع تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روستای خراسان جنوبی طی امسال به اینترنت پرسرعت متصل شدند

100 روستای خراسان جنوبی طی امسال به اینترنت پرسرعت متصل شدند