مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-09سياسي

لزوم تداوم مراقبت های بهداشتی برای مقابله با کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درخواست کرد که در روزهای پایانی سال، علاوه بر جدیت بیشتر در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، - از فرزندان خود در مقابل این بیماری و رفتارهای پُرخطر نظیر آتش بازی و استفاده از مواد محترقه، بیش از پیش مراقبت کنند.

سید وحید حسینی چهارشنبه 18 اسفند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه یکی از مهمترین مسئولیت اجتماعی مردم در این بحران، رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا مهمترین سرمایه جامعه که همان نیروی انسانی است، در برابر این بیماری خطرناک حفظ شود.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان بهداشت و درمان در این ایام، افزود: مجموعه سلامت به صورت شبانه روزی در راستای تامین سلامت جامعه در حال خدمت رسانی است.

حسینی با اشاره به سرایت پذیری و بیماری زایی بالای سویه اُمیکرون برای کودکان، بر اهمیت واکسیناسیون کودکان تاکید کرد و از خانواده ها خواست تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان، هر چه سریعتر اقدام کنند تا از انتشار این بیماری جلوگیری شود.

او با اعلام اینکه تا کنون 93.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تداوم مراقبت های بهداشتی برای مقابله با کرونا

لزوم تداوم مراقبت های بهداشتی برای مقابله با کرونا