مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-09اقتصادي

50 درصد پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود در سال آینده شاهد افتتاح 50 درصد پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود در سال آینده شاهد افتتاح 50 درصد پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری باشیم.

علی شهریارپور 18 اسفندماه در جلسه اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 54 پروژه جهش تولید برای اجرا در استان مصوب شد، اظهار کرد: 28 پروژه در حوزه زیرساخت و زیربنایی قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: از محل اعتبارات بودجه عمومی 173 میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شد، اما با افزایش اعتبار در نهایت 187 میلیارد و 250میلیون تومان برای این طرح ها مصوب کردیم و تاکنون 112 میلیارد و 882 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات استانی 230 میلیارد تومان در نظرگرفته شد، اما در نهایت 156 میلیارد تومان مصوب و چهار میلیارد و 286 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

شهریارپور ادامه داد: از محل بودجه شرکت های دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی 16میلیارد و 850میلیون تومان اعتبار مصوب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

50 درصد پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود