کاهش 60 درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه 137رییس سامانه 137 شهرداری تهران از کاهش 60 درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در منطقه 10 خبر داد. - ، مهدی خلیلی در بازدید از مانور فعالیت های شهرداری منطقه 10 در حوزه 137 با بیان اینکه در نیمه دوم امسال، 16 هزار و 138 پیام در رابطه با منطقه 10 دریافت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11. 2 درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: مدت زمان پاسخگویی نیز 60 درصد کاهش داشته است. رییس سامانه 137 شهرداری تهران نظافت، لایروبی انهار، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، لکه گیری آسفالت، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آسفالت نوار حفاری، جمع آوری زباله و ضایعات و هرس درختان را از جمله درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان اعلام کرد. وی گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیام از طریق سامانه 137 دریافت می شود و در این راستا، سامانه 137 را می توان خط مقدم و اصلی پیام های شهروندان دانست. رضا شرفی، شهردار منطقه 10 نیز سامانه 137 را درگاه نظارت مردمی و ابزار کنترلی مدیران شهری برشمرد و اظهار کرد: نتایج این سامانه و تحلیل های مدیریتی آن به مدیران شهری نگاه و جهت می دهد که بر اساس آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند و در مسیر بهبود قرار گیرند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |