مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09بين الملل

بیانیه عربستان و مصر علیه برنامه موشکی ایران


در ادامه همین بند همچنین بر «اصول حسن همجواری و احترام به قطعنامه های سازمان ملل و قطعنامه های مشروع بین المللی و در امان نگاه داشتن منطقه از تمام فعالیت های بی ثبات کننده» تأکید شده است.

- در ادامه همین بند همچنین بر اصول حسن همجواری و احترام به قطعنامه های سازمان ملل و قطعنامه های مشروع بین المللی و در امان نگاه داشتن منطقه از تمام فعالیت های بی ثبات کننده تأکید شده است.

فارس نوشت: پس از سفر عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر به عربستان سعودی، ریاض و قاهره، شامگاه (سه شنبه)، بیانیه ای مشترک صادر کردند.

بنا بر گزارش وبگاه روزنامه الیوم السابع ، در این بیانیه مشترک به تحولات و مسائل داخلی کشورهای مختلفی از جمله ایران پرداخته شده است.

طبق این بیانیه، دو طرف در ارتباط با ایران خواستار رسیدگی جدی و مؤثر به پرونده هسته ای و موشکی ایران با تمامی اجزا و پیامدهای آن شده اند.

در ادامه همین بند همچنین بر اصول حسن همجواری و احترام به قطعنامه های سازمان ملل و قطعنامه های مشروع بین المللی و در امان نگاه داشتن منطقه از تمام فعالیت های بی ثبات کننده تأکید شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین ریاض و قاهره تلاش برای لطمه به امنیت دریانوردی در خلیج فارس، تنگه باب المندب و دریای سرخ را محکوم و در عین حال، بر ضمانت آزادی دریانوردی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه عربستان و مصر علیه برنامه موشکی ایران

بیانیه عربستان و مصر علیه برنامه موشکی ایران