مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09سياسي

انتصابات جدید در سازمان حج و زیارت کلید خورد


رییس سازمان حج و زیارت طی احکامی جداگانه مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی این سازمان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در نخستین انتصاب خود، ابراهیم نوری را به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان حج و زیارت و وحید اسکندری را به عنوان مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت منصوب و برای آنها آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

متن حکم رییس سازمان حج و زیارت برای ابراهیم نوری به شرح ذیل است:  برادر گرامی جناب آقای ابراهیم نوری سلام علیکم با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه ا.

الاعظم (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به کارگیری تمام استعداد و توان خود ضمن هماهنگی با اینجانب و با همکاری مجموعه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان و با تلاش و جدیت و بهره گیری از دانش روز و با تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی سازمان حج و زیارت و همکاری در اجرا و نظارت بر عملکردهای سازمان و کارگزاران و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حجاج، زائران و مراجعین از کارگزاران زیارتی و کارکنان مرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در سازمان حج و زیارت کلید خورد

انتصابات جدید در سازمان حج و زیارت کلید خورد