مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-09سياسي

266 کانون فرهنگی مسجد در استان سمنان فعالیت دارند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: 266 کانون فرهنگی مسجد در استان با 20 هزار عضو فعالیت های فرهنگی و مذهبی را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی موسوی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن 18 اسفند ماه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور اصحاب رسانه در ستاد هماهنگی کانون های مساجد سمنان، درباره آمار این کانون ها، تاکید کرد: 266 کانون فرهنگی مساجد در سراسر استان سمنان به فعالیت مشغول است.

وی با بیان اینکه این کانون ها 20 هزار عضو دارد که اکثراً جوان هستند، افزود: و 88 کتابخانه در مساجد استان سمنان وجود دارد که استقبال خوبی از کتاب های آن توسط مردم متدین و نمازگزار استان می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله اقدامات خوب کانون فرهنگی مساجد در سال جاری بوده است، ابراز کرد: برگزاری دو دوره برای مدیران کانون ها به صورت حضوری و مجازی با موضوعات فرهنگی و مذهبی از دیگر اقداماتی بوده که در سال جاری انجام شده است.

موسوی با بیان اینکه در سال جاری همچنین کانون فرهنگی مساجد 12 هزار بسته گوشت گرم بین محرومان استان توزیع کرده است، بیان داشت: این طرح در قالب کمک های مومنانه با اولویت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

266 کانون فرهنگی مسجد در استان سمنان فعالیت دارند

266 کانون فرهنگی مسجد در استان سمنان فعالیت دارند