مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-09سياسي

احداث 300واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سمنان


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث 300 واحد مسکن ارزان قیمت برای محرومان و اقشار کمتربرخوردار در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث 300 واحد مسکن ارزان قیمت برای محرومان و اقشار کمتربرخوردار در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ساخت این واحدها در دیگر شهرهای استان نیز به زودی آغاز می شود.

احمدی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان سمنان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از روز اول بیماری کرونا بر اساس دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان و محرومان، خدمات متفاوتی را ارائه داده است.

وی افزود: این ستاد علاوه بر تامین بسته های کمک معیشتی،ساخت و تعمیر مسکن محرومان، درمان بیماران صعب العلاج، پروژه های ساخت مدرسه در بنیاد برکت و ساخت مسکن ملی ارزان قیمت را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر همین اساس تا کنون در شهر سمنان 300 واحد مسکن ملی در حال ساخت است و در شهرهای دیگر هم این پروژه در سال آینده کلنگ زنی می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: این ستاد در سال جاری برنامه های زیاد و متفاوتی را در زمینه معیشت مردم و آسیب های اجتماعی در دستور کار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 300واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سمنان

احداث 300واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سمنان