مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-09حوادث

فروشنده دلارهای تقلبی دستگیر شد


رییس پلیس فتا لرستان از دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در این استان خبر داد.

- ، سرهنگ آرش ابراهیمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا از دریافت مبلغ سه هزار و 100 دلار تقلبی در ازای فروش طلا توسط شخصی که خود را پزشک معرفی کرده بود در سایت دیوار شکایت قضایی تنظیم کرد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد زمانی وی آگهی فروش طلا و جواهراتش را در سایت دیوار ثبت می کند متهم با ارسال پیام خود را خریدار طلا معرفی می نماید که طی تماسی با شاکی بیان می کند در ازای خرید طلا مبلغ را به صورت نقدی و با دلار پرداخت می کند.

رییس پلیس فتا لرستان ادامه داد: زمانی شاکی برای تبدیل دلارها به صرافی مراجعه می کند متوجه جعلی بودن اسکناس های تقلبی دلار می شود.

سرهنگ ابراهیمی گفت: با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا استان متهم در یکی از استان های مرکزی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی تیمی از کارآگاهان پلیس فتا به مکان اختفا متهم اعزام شدند که ضمن دستگیری، همه ادله موجود نیز جمع آوری و به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی افزود: در محل اختفای متهم تعداد 107 برگ اسکناس صد دلاری تقلبی، سه عدد گوشی تلفن همراه، یک فقره مهر جواهر سازی و طلا فروشی کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده دلارهای تقلبی دستگیر شد

فروشنده دلارهای تقلبی دستگیر شد