مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-09اقتصادي

طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح شد/ افزایش ظرفیت اقامت زائرسرای رضوی به 2000 تخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه، با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، - به همت بنیاد کرامت رضوی، طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح و مجموع تخت های این زائرسرا از 1500 به 2000 تخت افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه، با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، 4 بلوک جدید زائرسرای رضوی با صرف 280 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید و 500 تخت به ظرفیت این زائرسرا افزوده شد.

زائرسرای رضوی که در بلوار چمن و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است، دارای ظرفیت مناسبی برای اسکان ارزان است و گروه هایی همچون زائران کم برخوردار نیز به صورت رایگان از خدمات این مرکز رفاهی بهره مند می شوند.

سامانه ملی 1460 آغاز به کار کرد همچنین در این مراسم سامانه ملی پذیرش زائرسرا و زائرشهر رضوی با شماره ملی 1460، به عنوان راه ارتباطی تمامی مشتاقان زیارت از نقاط مختلف کشور با این دومجموعه رونمایی شد تا امکان پیگیری و دریافت خدمات برای عموم فراهم باشد.

زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت با کیفیت به زائران است قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم توسعه امکانات رفاهی برای میزبانی از زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح شد/ افزایش ظرفیت اقامت زائرسرای رضوی به 2000 تخت

طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح شد/ افزایش ظرفیت اقامت زائرسرای رضوی به 2000 تخت