مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-09سياسي

«خون شریکی»؛ روایت دیپلماسی انسانی از یک دیده بان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب خون شریکی با حضورعلی محمد مودب؛ نویسنده و شاعر، علی داوودی؛ شاعر، زهرا زاهدی؛ شاعر افغانستانی، - آیین رونمایی کتاب خون شریکی با حضور خانواده مرحوم محمدسرور رجایی و جواد آذری کارمزدی در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، آیین رونمایی کتاب خون شریکی با حضورعلی محمد مودب؛ نویسنده و شاعر، علی داوودی؛ شاعر، زهرا زاهدی؛ شاعر افغانستانی، مجید بذرافکن، معاون فرهنگی سپاه، پژمان عرب؛ محقق و تدوینگر کتاب، خانواده مرحوم محمدسرور رجایی و جواد آذری کارمزدی در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار شد.

علی محمد مودب در ابتدای این برنامه در سخنانی گفت: سخن گفتن درباره محمدسرور رجایی برای ما که کتاب ها و شعرهایش را دنبال می کردیم، از جهتی افتخار است، به خاطر اینکه توفیق دوستی با این مجاهد خستگی ناپذیر و و از جهتی هم فقدانش تلخ است.

مرحوم رجایی واقعا دردانه بود.

من در این دو دهه توفیق دوستی با بسیاری از خوبان ادبیات مهاجرت را داشتم، در این میان، مرحوم رجایی از حیث دغدغه ها و نگاهش به دو مقوله افغانستان و انقلاب اسلامی ایران و هم از حیث جنبه های شخصیتی اش می توانست پلی برای پیوند بین فرهنگیان ما و فرهنگیان افغانستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خون شریکی»؛ روایت دیپلماسی انسانی از یک دیده بان

«خون شریکی»؛ روایت دیپلماسی انسانی از یک دیده بان