مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-09سياسي

دستگاه های متولی برای ارتقای فرهنگ ترافیکی تلاش کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری استان در سال جاری قابل تامل است و دستگاه های متولی نسبت به ارتقای فرهنگ ترافیکی بیش از پیش تلاش کنند.

- علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه 18 اسفند در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان جنوبی افزود: تصادفات در محورهای برون شهری را به علت شرایط عمومی جاده ها تا حدودی می توان پذیرفت اما پذیرش این همه تصادف جرحی در درون شهرهای استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: برای تصادفات درون شهری خیلی نباید به دنبال مسایل ترافیکی باشیم و البته زیرساخت ‎ها ضعیف است اما مردم شهرها را به خوبی می شناسند و این تعداد از تصادفات قابل قبول نیست.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی با فرهنگ عمومی مردم مواجه می شویم، فرهیخته و آرام هستند پس رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی دور از انتظار است.

وی افزود: شهرداری و پلیس راهور همه همت خود را به کار ببندند که سال آینده تصادفات درون شهری روند کاهشی داشته باشد و این وظیفه ای است که در شورای ترافیک باید دنبال شود در غیر این صورت باید تبعات کار را بپذیریم.

عباس زاده گفت: دستورالعمل های شورای ترافیک باید در کمترین فرصت اجرایی شود در غیر این صورت اگر اتفاقی بیفتد، مسوول مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی برای ارتقای فرهنگ ترافیکی تلاش کنند

دستگاه های متولی برای ارتقای فرهنگ ترافیکی تلاش کنند